Accountor Go-palvelun tulevaisuudesta pidettiin webinaari 25.9.2019. Webinaarissa Juho Nyberg ja Henri Silvonen vastaavat kysymyksiin uudesta käyttöliittymästä, joka tulee käyttöön Accountor Go-palvelua käyttäville syksyn aikana.
Ohjelmiston esittelyvaiheessa käydään läpi uutta ohjelmistoa vanhan käyttöliittymän näkökulmasta. Tallenteesta näet siis mistä löydät kaikki tarvittavat ominaisuudet sekä miten uudet ominaisuudet kuten myyntilaskutus, tuote- ja asiakasrekisteri toimivat. Lopuksi webinaarissa käydään läpi päivityksessä tapahtuvia asioita ja tietojen siirtoa vanhasta käyttöliittymästä uuteen käyttöliittymään sekä vastaamme teiltä tulleisiin kysymyksiin.
Olemme koonneet jatkuvasti päivittyvän artikkelin aiheesta, johon suosittelemme tutustumaan. Löydät sieltä ajantasaisen tiedon siirtymisestä sekä vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin. Lue artikkeli tästä.
Opi lisää Accountor Go -palvelusta. Täytä tietosi ja sovi aika 15 min esittelyä varten!
Varaa esittelyAccountor Go -palvelu on kehitetty yhdessä yrittäjien kanssa toiminimille ja pienille osakeyhtiöille (1-3 työntekijää, liikevaihto enintään 500t€). Helpolla ohjelmistolla pääset eroon papereiden pyörittämisestä, kirjanpitotiimi ja Accountorin lisäpalvelut tuovat leveät hartiat myös kasvaville yrityksille ja kiinteällä hinnoittelumallilla vältät yllätykset.
Tule asiakkaaksi nyt ja saat avauksen maksutta sekä ensimmäisen kuukauden kirjanpidon ilman veloitusta (säästösi vähintään 178 euroa).