Accountor Go webinaaritallenne 25.9.2019

Accountor Go webinaaritallenne 25.9.2019

Accountor Go-palvelun tulevaisuudesta pidettiin webinaari 25.9.2019. Webinaarissa Juho Nyberg ja Henri Silvonen vastaavat kysymyksiin uudesta käyttöliittymästä, joka tulee käyttöön Accountor Go-palvelua käyttäville syksyn aikana.

Ohjelmiston esittelyvaiheessa käydään läpi uutta ohjelmistoa vanhan käyttöliittymän näkökulmasta. Tallenteesta näet siis mistä löydät kaikki tarvittavat ominaisuudet sekä miten uudet ominaisuudet kuten myyntilaskutus, tuote- ja asiakasrekisteri toimivat. Lopuksi webinaarissa käydään läpi päivityksessä tapahtuvia asioita ja tietojen siirtoa vanhasta käyttöliittymästä uuteen käyttöliittymään sekä vastaamme teiltä tulleisiin kysymyksiin.

Olemme koonneet jatkuvasti päivittyvän artikkelin aiheesta, johon suosittelemme tutustumaan. Löydät sieltä ajantasaisen tiedon siirtymisestä sekä vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin. Lue artikkeli tästä.

Kuukausi kirjanpitoa ilmaiseksi

  • Tämän lomakkeen täyttäminen tarkoittaa sitä, että hyväksyn, että Accountor voi olla yhteydessä minuun. Tietoja siitä, miten Accountor käsittelee henkilötietoja, on saatavilla Accountorin tietosuojaselosteelta.
  • Täytä numero muodossa 040 123 1234

Opi lisää Accountor Go -palvelusta

Täytä yhteystietosi ja pääset varaamaan kalenteristamme sinulle sopivan esittelyajan. Ennen tapaamista saat sähköpostiisi linkin etäyhteyden avaamiseen. Avaa linkki tietokoneellasi, jotta voimme näyttää sinulle, kuinka palvelua käytetään. Asiantuntijamme soittaa sinulle puhelimella tapaamisen alkaessa.

Esittelyä varten tarvitset itsellesi puhelimen, tietokoneen ja internet-yhteyden.

Miksi Accountor Go -palvelun käyttöönotto kannattaa?

  • Alusta asti yksinyrittäjälle suunniteltu palvelu
  • Kiinteä kuukausimaksu ilman yllätyksiä
  • Voit säästää jopa 500 € vuodessa kirjanpitokuluissa
  • Ammattikirjanpitäjä apunasi aina kun tarvitset
  • Pääset eroon paperikuiteista
Tarjous koskee vain uusia Accountor Go asiakkaita.