Accountor Go-palvelun yrittäjän ohjelmisto uusiutuu syksyllä

Accountor Go-palvelun yrittäjän ohjelmisto uusiutuu syksyllä

Myyntilaskutus mukaan palveluun

Accountor Go-palvelun käyttämä ohjelmisto uusiutuu vaiheittain syksyn aikana. Uutena ohjelmistona toimii Finago Solo. Se on suunniteltu alusta alkaen huomioiden kokemukset Accountor Go-palvelun käyttäjiltä ensimmäisten vuosien ajalta. Finago Solo perustuu Isolta Arkhimedekseen. Samalla käytettäväksi tulee myös myyntilaskutusohjelma.

Uuden käyttöliittymän tarkoituksena on helpottaa arkisia taloushallinnon tehtäviä: Kuittien lisäämistä tilitapahtumiin, laskujen maksamista ja kirjanpitoaineiston koostamista ja lähettämistä sekä kokonaan uutena toiminnallisuutena myyntilaskujen tekemistä ja kaikkea myynnin ja saatavien seurantaan liittyvää.

Tässä artikkelissa tutustutaan uuteen käyttöliittymään videoiden avulla

Tee ja lähetä lasku

Myyntilaskujen tekeminen ja lähettäminen sisältyy uuteen käyttöliittymään

Tee ja lähetä lasku älypuhelimella

Kaikkia toiminnallisuuksia voi käyttää myös älypuhelimella

Laskun virheiden korjaaminen

Välillä sattuu virheitä laskuttaessa, mutta ne voi korjata

Kuitin kuvaaminen

Kuitin kuvaamiseen ei tarvita erillistä mobiilisovellusta

Kuitin liittäminen tilitapahtumaan

Kuitin liittäminen tilitapahtumaan on entistäkin helpompaa

Laskun maksaminen

Laskun maksaminen onnistuu myös entistä näppärämmin

Kirjanpitoaineiston lähettäminen

Kirjanpitoaineiston lähettämisessä on nyt selkeä ja avustava tarkistuslista


Uusille Accountor Go-palvelun käyttäjille uusi käyttöliittymä voidaan ottaa käyttöön toivottavasti jo loppukesän aikana. Nykyiseen käyttöliittymään tottuneille ja sinne aineistoja syöttäneille siirtymä tehdään kun voidaan varmistua aineistojen aukottomasta siirtymästä ja muutenkin käyttöliittymän sujuvasta vaihtamisesta. Aikatauluista tiedotetaan vielä lähempänä niiden varmistuessa.

Kuukausi kirjanpitoa ilmaiseksi

  • Tämän lomakkeen täyttäminen tarkoittaa sitä, että hyväksyn, että Accountor voi olla yhteydessä minuun. Tietoja siitä, miten Accountor käsittelee henkilötietoja, on saatavilla Accountorin tietosuojaselosteelta.
  • Täytä numero muodossa 040 123 1234

Opi lisää Accountor Go -palvelusta

Täytä yhteystietosi ja pääset varaamaan kalenteristamme sinulle sopivan esittelyajan. Ennen tapaamista saat sähköpostiisi linkin etäyhteyden avaamiseen. Avaa linkki tietokoneellasi, jotta voimme näyttää sinulle, kuinka palvelua käytetään. Asiantuntijamme soittaa sinulle puhelimella tapaamisen alkaessa.

Esittelyä varten tarvitset itsellesi puhelimen, tietokoneen ja internet-yhteyden.

Miksi Accountor Go -palvelun käyttöönotto kannattaa?

  • Alusta asti yksinyrittäjälle suunniteltu palvelu
  • Kiinteä kuukausimaksu ilman yllätyksiä
  • Voit säästää jopa 500 € vuodessa kirjanpitokuluissa
  • Ammattikirjanpitäjä apunasi aina kun tarvitset
  • Pääset eroon paperikuiteista
Tarjous koskee vain uusia Accountor Go asiakkaita.