Accountor Go-palvelun yrittäjän ohjelmisto uusiutuu syksyllä

Accountor Go-palvelun yrittäjän ohjelmisto uusiutuu syksyllä

Myyntilaskutus mukaan palveluun

Accountor Go-palvelun käyttämä ohjelmisto uusiutuu vaiheittain syksyn aikana. Uutena ohjelmistona toimii Procountor Solo. Se on suunniteltu alusta alkaen huomioiden kokemukset Accountor Go-palvelun käyttäjiltä ensimmäisten vuosien ajalta. Procountor Solo perustuu Isolta Arkhimedekseen. Samalla käytettäväksi tulee myös myyntilaskutusohjelma.

Uuden käyttöliittymän tarkoituksena on helpottaa arkisia taloushallinnon tehtäviä: Kuittien lisäämistä tilitapahtumiin, laskujen maksamista ja kirjanpitoaineiston koostamista ja lähettämistä sekä kokonaan uutena toiminnallisuutena myyntilaskujen tekemistä ja kaikkea myynnin ja saatavien seurantaan liittyvää.

Tässä artikkelissa tutustutaan uuteen käyttöliittymään videoiden avulla

Tee ja lähetä lasku

Myyntilaskujen tekeminen ja lähettäminen sisältyy uuteen käyttöliittymään

Tee ja lähetä lasku älypuhelimella

Kaikkia toiminnallisuuksia voi käyttää myös älypuhelimella

Laskun virheiden korjaaminen

Välillä sattuu virheitä laskuttaessa, mutta ne voi korjata

Kuitin kuvaaminen

Kuitin kuvaamiseen ei tarvita erillistä mobiilisovellusta

Kuitin liittäminen tilitapahtumaan

Kuitin liittäminen tilitapahtumaan on entistäkin helpompaa

Laskun maksaminen

Laskun maksaminen onnistuu myös entistä näppärämmin

Kirjanpitoaineiston lähettäminen

Kirjanpitoaineiston lähettämisessä on nyt selkeä ja avustava tarkistuslista


Uusille Accountor Go-palvelun käyttäjille uusi käyttöliittymä voidaan ottaa käyttöön toivottavasti jo loppukesän aikana. Nykyiseen käyttöliittymään tottuneille ja sinne aineistoja syöttäneille siirtymä tehdään kun voidaan varmistua aineistojen aukottomasta siirtymästä ja muutenkin käyttöliittymän sujuvasta vaihtamisesta. Aikatauluista tiedotetaan vielä lähempänä niiden varmistuessa.

Varaa esittely ja kuule lisää Accountor Go -palvelumme hyödyistä juuri sinulle

 
  1. Täyttämällä yhteystietosi pääset varaamaan kalenteristamme sinulle sopivan esittelyajan
  2. Ennen tapaamista saat sähköpostiisi linkin etäyhteyden avaamiseen
  3. Asiantuntijamme soittaa sovittuna ajankohtana. Avaa sähköpostiisi saamasi linkki tietokoneellasi, jotta voimme näyttää sinulle, kuinka palvelua käytetään.

Accountor Go -palvelu on kehitetty yhdessä yrittäjien kanssa toiminimille ja pienille osakeyhtiöille (1-3 työntekijää, liikevaihto enintään 500t€). Helpolla ohjelmistolla pääset eroon papereiden pyörittämisestä, kirjanpitotiimi ja Accountorin lisäpalvelut tuovat leveät hartiat myös kasvaville yrityksille ja kiinteällä hinnoittelumallilla vältät yllätykset.

Tule asiakkaaksi nyt ja saat avauksen maksutta sekä ensimmäisen kuukauden kirjanpidon ilman veloitusta (säästösi vähintään 178 euroa).

  • Tämän lomakkeen täyttäminen tarkoittaa sitä, että hyväksyn, että Accountor voi olla yhteydessä minuun. Tietoja siitä, miten Accountor käsittelee henkilötietoja, on saatavilla Accountorin tietosuojaselosteelta.
  • Täytä numero muodossa 040 123 1234